Samen met enkele grote retailers ontwikkelen we de Retail Game 2020: een winkeltraining en wedstrijd in één tussen medewerkers, filialen en formules. De deelnemers challengen elkaar op de belangrijkste winkel KPI’s in het nieuwe retailen. #transacties, bon-bedrag, omzet webshop en meer. Ook gaan ze aan de slag met de verkoop van het ‘duurzame alternatief’ en een warme ‘1,5 meter’ begroeting.
Voor de internationale meubelgroep ontwikkelden we een maatwerk verkoop verbeterprogramma met verschillende e-learnings om het winkelresultaat verder te verbeteren. Van verkoopgesprekken tot service- en klachtafhandeling. Alle verkoopmedewerkers zijn aangesloten op het programma. De leidinggevende begeleidt het leren in de winkel.
Voor Warmteservice ontwikkelden we in samenwerking met onze opleidingspartner Kenneth Smit Training het Warmteservice leiderschapsprogramma. Het programma legt de focus op ontwikkelingsgericht leidinggeven en ontwikkelt vestigingsmanagers tot inspirerende teamcaptains.
Voor de restaurants van de Bijenkorf ontwikkelden we e-learnings om het verkoopresultaat verder te versterken vanuit premium hospitality. Met inzet van het gehele team; van kok tot kassa. We focusten op de inzet en ontwikkeling van social learning en community generated content.
Voor Spar trainden we de leidinggevenden in het DC. Centraal stond de vraag waarin Spar Logistiek wilde uitblinken naar de winkels. Wat zijn kernwaarden en hoe wil Spar Logistiek dat de winkels deze kernwaarden ervaren? En waarin moet de leidinggevende dan uitblinken op de werkvloer? Logistiek bij Spar. #verder.
Samen bekijken we welke e-learnings zorgen dat je werkvloer snel en effectief leert.
Datum tijd locatie en nog iets wervends over wat je er allemaal oppikt.
Stuur ons een bericht voor een terugbelafspraak of bel gelijk:
+31 – 85 – 401 7925